dimarts, 7 de juny del 2011

in-between



Entre el conscient i l'inconscient hi ha un espai.

4 comentaris:

  1. No vull que t'empipis per tan faré una crítica constructiva. Saps que m'agrada malgrat no hagi comentat res, crec que ja n'haviem parlat alguna vegada i bé ja tenia bona pinta l'espatlla sola.

    Primer de tot dir que fins un cert punt té una pèrdua de referent que no li va gents malament. En aquest sentit es veu que fucalitzes l'acció en dos elements omitint la resta d'estructura. Tot hi així penso que el que t'interessa realment és l'enorme espai que vols representar entre els dos elements i l'imensitat que hi ha fins a tocar-se.

    Penso que en aquest sentit no li va gents malament que els dos cossos siguin de materials diferents perquè marca una separació. No estàn units estan casi bé en contacte.

    Obviament això s'hauria de veure en directe però en foto pinta bé.

    ResponElimina
  2. Em continua recordant amb la peça d'en Bruce Nawman ( prento com un compliment) per tot el treball que hi ha del cos humà i la fucalització cap a un element o dos i com aquests s'uneixen i es relacionen. A part que estèticament tmb pot arribar a tenir una certa semblança estètica.

    ResponElimina
  3. ajajjaaj bien! ja puc morir tranquil·la.
    No m'enfadava, home... només no em semblava bé que t'haguessis oblidat de l'esperit de l'embolic!

    Sí, ja la vaig veure l'escultura de'n Nauman quan m'ho vas comentar. Realment el groc de la cera i el fet que les dues peces estiguin en contacte per un punt concret i tal, fa que hi hagi una semblança amb la meva.

    Oye per cert! ahir no em vaig recordar de dir-t'ho. Vaig trobar unes converses de Julian Assange amb diferents artistes (Martha Rosler, Ai Weiwei...) me l'he començat a llegir i està força bé, així que si t'interessa i vols repassar anglès, m'ho dius i t'ho passo!

    Ah sí! i ves a veure la expo de video que hi ha al Caixa Fòrum! Hi ha una peça de Anthony McCall que val molt la pena! :)

    ResponElimina
  4. És la de l'il·lusió del cinema? Que tmb hi ha la peça de la màquina d'escriure d'en Graham i l'hombre durmiendo de Andy Warhol? Ja hi vaik anar aquesta. En McCall era el del canó que era tot a les fosques? (m'ho he imaginat pel típus de treball que fa ara buscant pel google). Doncs si si estava guai aquesta.

    ResponElimina