dimecres, 4 de maig del 2011

home- 2




El motlle.

7 comentaris:

  1. Ei he vist que has canviat els links. Guai jo ara poder n'afegeixo algun.

    ResponElimina
  2. Sí, et sembla bé que ho hagi fet? És que n'hi havia de molt al principi que realment no tenien cap sentit.
    Afegeix afegeix!

    ResponElimina
  3. Cert cert hi estic d'acord. Així que també poder trobo més interessant posar gent que coneguem o que sigui de per qui i que creiem que fan coses interessants, poder.

    Ai per cert el meu profe - l'Antonio Ortega- ha escrit una obra de teatre que es representa al museu Brossa i que es diu Ten Tips. La Raquel i l'Anna Cerrato m'han dit que va sta molt bé. Ya te contaré.

    ResponElimina
  4. La Miranda July la podem deixar, no? imagina't que un dia la coneixem.
    És més, imagina't que ara quan et llevis surts de l'habitació i et diu: Bon dia, Blai! Així amb un català de Torelló, una pronuncia perfecte, mentres esmorza amb els teus pares i parlen de la teva gossa amb tota naturalitat.
    Ja ho estàs vivint, oi? Veus? L'hem de deixar, el meu argument és d'una lògica inqüestionable.

    ResponElimina
  5. La Miranda July només la vull si el dia que me la trobo a la cuina i parlant sobre la vamba amb un català de Torelló i ha portat les galetes per esmorzar ella, sinó és així ja la pots treure del blog xd

    ResponElimina
  6. Que així sigui, doncs!
    I les haurà fet ella, per si era poc! Com que Can Candi tanca ... :(

    Per cert, ja està tancat? :(

    ResponElimina
  7. Doncs no sé si han tancat o no nkara. Trobaré a faltar els crusant de crema i els pixaners per berenar. :(

    ResponElimina