divendres, 18 de març del 2011

MARC GARCIA MARTINEZ






MARC

GARCIA

MARTÍNEZ


Marc Garcia Martínez és una identitat falsa d’un estudiant de l’escola Massana. Sota aquest pseudònim Marc vol presentar un treball a la Sala d’Art Jove.


L’idea del treball és buscar altres personatges que hagin patit un canvi, s’hagi creat o hagi amagat la seva identiat. Així el treball se centre amb els rostres com a element identificatiu de la persona.

Entre els personatges pensats per ser inclosos dins del treball hi serà el propi Marc Garcia Martínez c com artista que decideix crear-se una identitat falsa i per tan enmascarar la meva propia identitat.

2 comentaris:

  1. clap clap clap clap clap!

    quan quedem i hi anem?
    seria un puntasso i que m'hi pogués acompanyar el propi artista, però clar, com que és una identitat falsa i es vol mantenir en l'anonimat... ja em conformo en que m'hi acompanyis tu, quin rÀmei.

    :)

    ResponElimina
  2. xdd quan vulguis i tingui temps. Dimecres potser em podré escapar ja t'ho confirmaré.

    ResponElimina