diumenge, 20 de febrer del 2011

die Brille

0/1 (br)

3 comentaris:

  1. jajaja que bo.

    Ei tu m'he adonat que jo tinc escaner de negatius. I funciona força bé! Tan amb fotos de blanc i negre com amb color. T'ho ho poses, t'ho escaneja i només ho has d'invertir. Està molt bé. Les fotos de l'estiu les vaig escanejar així!


    PD: Per cert tens un correu al gmail!! Yeah Jack!

    ResponElimina
  2. no l'havia vist!
    ja t'he respòs així amb les presses i corrents.
    el primer disc.
    em sembla bé.


    necessitem perruques.
    :)

    ResponElimina
  3. per cert!
    ja me'l deixaràs provar un dia doncs l'escàner! segur que serà millor que el truc d'enganxar els negatius a la pantalla...

    perdona, és que estic molt saturada últimament. quedem un dia, Blai.

    ResponElimina