dimarts, 13 d’abril del 2010

escultura- ciutats





esbossos

3 comentaris:

  1. Et puc ser crític amb una cosa? No c de què va el treball i tal xo trobo més interessant l'esboç que no pas les maquetes, i que que posi ciutat no m'acaba de convencer, xo ja t'ho dic critico sense saber de què va el tema, però avagades potser no cal explicar-ho tot. :)

    ResponElimina
  2. bé, blai, les maquetes són absolutament necessàries pel meu futur professional sobretot si això depèn d'aprovar escultura o no xddd
    i ja, a mi les lletres tampoc em convencen, però això és el procés; primer vaig pensar en lletres, seguidament vaig pensar que no necessàriament n'hi havia d'haver i que a la vida, com més simplicitat millor, així que les vaig convertir en simples rectangles. i així és com acabarà sent. :)
    en ceràmica de diferents tons.
    t'ho imagines?
    i se'm ha acudit que cada llum podria ser d'un color diferent i faria 4 peces diferents també.

    el projecte es basa en un relat sobre un paiu que dibuixa mapes de ciutats a partir de les explicacions que li fan els viatgers. en la història apareixen 4 ciutats diferents. el que vull expressar és la idea de com les paraules de l'emisor projecten imatges en el receptor.

    què et sembla? serà macu oi? jo també ho penso que sí :) gràcies per la teva crítica

    ResponElimina
  3. Si així si que pot ser molt bonic XD

    ResponElimina