dilluns, 11 de gener del 2010

Epíleg


Avagades és divertit saber quan moriràs. Així pots preparar-te un bon comiat. Un epíleg digne de passar a la llista dels millors epílegs de l'història. Però siguem sincers poca gent es llegeix els epílegs de les novel·les, la majoria de gent es queda bocabadada amb el petó final, amb el troç que els amants es retroven. Llegir-se l'epíleg final?... suda!!! això només ho fan els crítics i els que es volen fer l'alternatiu. Podria escriure un llibre d'epílegs memorables, segur que moltes novel·les l'epíleg és més interessant que el totxo senser. Però bé això no vol ser un epitafi. Tot i que sé que d'aquí una setmana moriré, assassinat pel treball que de projectes: necessitat i moviment, avagades preferiria quedar-me quiet i veure els trens passar, però tothom sap que això és aborrit. Hem d'escriure un bon epíleg.

6 comentaris:

  1. M'agrada!:)
    és carbonet? l'has fet tu? els pantalons són guais.
    i aquest text?
    jo moriré d'aquí dos dies! però no tinc massa feina com per preparar-me un bon comiat.

    l'ingrid també ho diu


    Bon dia Blaiii!!!

    ResponElimina
  2. Sips ahir estava inspira't i mira va sortir això (tan dibuix com text). Jo moriré d'aquí a set. S'acaba el temps i me'n vaig a esmorzar.

    Bon dia Anna, et ingrid

    ResponElimina
  3. avui m'han enviat via missil al kul del món!!!

    ResponElimina
  4. que divertit!
    jo hi estic amagada... però és tan fosc...
    a veure si m'hi trobes!!

    què ha passat?

    la nostra veina que tu tant estimes, la Guti, fa res cridava:
    "béstia! será posible hombre! a ese no le han dao el ganao!!!"
    t'hauria encantat.
    ja saps què dir ara quan t'enviin al cul del món.


    per cert, dilluns 18 sobredos d'apolo. t'hi apuntes? diga-ho al teu pis, també, si volen. serà divertit , serà una festa!! :)

    ResponElimina
  5. Dilluns 18 nkara no hauré mort per tan em sap greu xo no puk. Tink molta molta feina. Si de kas més endevant xo fins com a mínim el dia 20 no party.

    M'ha passat que estava fent fotos al interior de trens i m'he col·lat a fer fotos a un tren exprés que s'anava a tortosa. I ja em veu a mi tencat a dins i sense bitllet. Au vinga fins a St. Vicenç de Calders. I encara sort que el revisor a sigut legal i no m'ha fet pagar. He rigut molt un cop he tornat a ser a barcelona. I molt absurd quan li he agut d'explikar el meu cas al revisó. Xo wenu m'he fet amic d'un parell que feien una cara de yonkis que flipes xo bona gent hem parlat sobre la guerra civil espanyola.

    I això és tot el què he fet avui. Ja veus no m'aburreixo pas.

    ResponElimina
  6. ets l'amo, Blai.

    jajajajajajjajaa

    ResponElimina