dilluns, 14 de desembre del 2009

L'espatlla



4 comentaris:

  1. nyaaaam, si li poses pinyons semblarà un panallet!!!

    ResponElimina
  2. l'estic buidant amb una cullera :'(
    m'han dit que és massa gran
    i jo he dit EH! VAS DIR QUE HAVIA DE CABER EN UNA GARRAFA DE 5 L I AIXÒ I CAP.
    i ell m'ha dit: sí pero aquí cabe demasiado material, nos va a salir demasiado caro. demasiado aluminio aquí dentro.
    anna: i què puc fer? el tallo?
    ell: ah no sé , no sé.... yo estoy aquí hasta las 6. bueno... hasta las sinco quisas porque luego me voy al bar...si desto..sii..bueno..a las sinco. demasiado aluminio aquí.



    i me'n he anat a casa.
    i ara l'estic buidant. amb una espelma i una cullera i mai m'havia sentit tan sàdica. sort que és el cantó dret i ell té el cor a l'esquerra.

    ResponElimina
  3. iuuuiii :D primera fase superada, de moment l'han acceptat jiji!! el dia 25 el senyor italià ens trucarà per desitjar-nos bon nadal i revelar-nos si:
    a) l'espatlla podrà ser d'alumini;
    b) l'espatlla haurà de quedar-se en ser tansols un somni frustrat en perill de quedar fosa durant les intenses calors de l'estiu...

    però l'intent no ha estat en va! (;

    ResponElimina