2. Contrast clarobscur
3. Contrast fred-calent
dimarts, 30 de març del 2010
dissabte, 27 de març del 2010
divendres, 26 de març del 2010
dimecres, 24 de març del 2010
dilluns, 15 de març del 2010
Tríptic zoo
divendres, 12 de març del 2010
dijous, 11 de març del 2010
dimarts, 9 de març del 2010
dissabte, 6 de març del 2010
racionalisme
La cristal·lització del racionalisme en una teoria i una pràctica coherents es deu principalment a Le Corbusier. Walter Gropius va ser qui li va donar l'autèntica difusió gràcies ala seva vocació pedagògica, perquè va saber compaginar una incansable tasca de formulació teòrico- pràctica del disseny amb la formació de generacions de dissenyadors. Amb Mies van der Rohe arribem a la maduració formal del moviment.
Aquest senyor va néixer a Alemanya i va ser fill d'un paleta. Va treballar com a delineant per a alguns arquitectes , i el 1905 es va traslladar a Berlín ( ben fet!) on va poder estudiar arquitectura amb Bruno Paul i va coincidir amb Gropius i Le Corbusier. El 1908 va entrar a treballar al despatx de Peter Behrens atret per l'oportunitat d'obtenir habilitats específiques.
En el Saló de la Moda del 1927 a Berlín, ell i Lilly Reich van realitzar "El cafè de la seda i del vellut" , que consistia en una sèrie d'espais de reunió moblats amb les cadires de Mies i separats per peces de teixit de colors meravellosos . oh!
I res el pavelló alemany es va construir per l'Exposició Internacional de Barcelona del 1929. En aquest lloc el rei Alfons XIII i Victòria Eugènia havien de signar en el llibre d'or i per això es va dissenyar una taula situada específicament.
i ja està.
i a mi m'agrada molt.
visca Mies van der Rohe i visca aquest llibrot que tant m'està embolicant i cansant .
Aquest senyor va néixer a Alemanya i va ser fill d'un paleta. Va treballar com a delineant per a alguns arquitectes , i el 1905 es va traslladar a Berlín ( ben fet!) on va poder estudiar arquitectura amb Bruno Paul i va coincidir amb Gropius i Le Corbusier. El 1908 va entrar a treballar al despatx de Peter Behrens atret per l'oportunitat d'obtenir habilitats específiques.
En el Saló de la Moda del 1927 a Berlín, ell i Lilly Reich van realitzar "El cafè de la seda i del vellut" , que consistia en una sèrie d'espais de reunió moblats amb les cadires de Mies i separats per peces de teixit de colors meravellosos . oh!
I res el pavelló alemany es va construir per l'Exposició Internacional de Barcelona del 1929. En aquest lloc el rei Alfons XIII i Victòria Eugènia havien de signar en el llibre d'or i per això es va dissenyar una taula situada específicament.
i ja està.
i a mi m'agrada molt.
visca Mies van der Rohe i visca aquest llibrot que tant m'està embolicant i cansant .
dimecres, 3 de març del 2010
Fotogrames
piano, the deep, untitled
I la vaca va dir "muuuu" i "guau guau" va respondre el gos, mentre el gat l'intentava saduir amb un dolç miau. Mentrestant el caball i l'ovella jugaven a cartes, l'ovella deia "bèee beee" i el caball responia "iiiiiiiiiih" tot afirmant les sabies paraules de l'ovella. El gall i la gallina també hi eren allà en un racó i mentre el gall es feia el distret tot cantant "kikiriki" la gallina el renyava amb el seu habitual "cock, cock", i el grill intentava persuadir la gallina perquè no agredís el gall amb un frenètic "gric gric". La granota havia acabat de sopar i ara conversava amb el seu amic el colom. Entre "raucs raucs" i "grps grps" comentaven les ultimes paraules de la pobra mosca que s'havien crospit "bzzzzzz". En aquell precís moment va entrar en David Ceballós tot saludant "bu-bu-bu-bu" i el lloro molt educadament li va respondre "Hola Amigo!".
Subscriure's a:
Missatges (Atom)