dijous, 28 de gener del 2010
Bombeta 2
Avui he acabat la bombeta.
L'eina que es veu aquí és un martell automàtic ( un morter aromàtic, segons la Paula).
i ja està.
dimecres, 27 de gener del 2010
Bombeta
dimarts, 26 de gener del 2010
dimecres, 20 de gener del 2010
dilluns, 18 de gener del 2010
divendres, 15 de gener del 2010
dilluns, 11 de gener del 2010
Epíleg
Avagades és divertit saber quan moriràs. Així pots preparar-te un bon comiat. Un epíleg digne de passar a la llista dels millors epílegs de l'història. Però siguem sincers poca gent es llegeix els epílegs de les novel·les, la majoria de gent es queda bocabadada amb el petó final, amb el troç que els amants es retroven. Llegir-se l'epíleg final?... suda!!! això només ho fan els crítics i els que es volen fer l'alternatiu. Podria escriure un llibre d'epílegs memorables, segur que moltes novel·les l'epíleg és més interessant que el totxo senser. Però bé això no vol ser un epitafi. Tot i que sé que d'aquí una setmana moriré, assassinat pel treball que de projectes: necessitat i moviment, avagades preferiria quedar-me quiet i veure els trens passar, però tothom sap que això és aborrit. Hem d'escriure un bon epíleg.
diumenge, 10 de gener del 2010
l'univers 2
dissabte, 9 de gener del 2010
dimecres, 6 de gener del 2010
Heidegger - modernisme i post-modernisme
Segons Heidegger, la transició a la modernitat no es va portar a terme amb la substitució d'una imatge del món medieval per una de moderna, " si no que més aviat va ser pel fet de que: que el món es converteixi en una imatge és allò que distingeix la imatge de la era moderna". El món existeix tansols en i a través d ' un subjecte, el qual creu que està produint el món al produir la seva representació.
Així ho afirma l'home occidental que creu que se li va adjudicar la missió de transformar tot el planeta a la seva pròpia imatge; la transformació del món en una representació, amb l'home com a tema.
De moment no hi ha res físic.
Així ho afirma l'home occidental que creu que se li va adjudicar la missió de transformar tot el planeta a la seva pròpia imatge; la transformació del món en una representació, amb l'home com a tema.
De moment no hi ha res físic.
diumenge, 3 de gener del 2010
L'alteració - diagetic space
Qualsevol medi em sembla útil per a una investigació particular d'allò que seria usat.
Els inicis de l'abstracció es troben en la natura;
l'ésser humà no hi pinta res en el reflex d'un tronc al mar.
Doblar un peix sempre serà alterar la corba natural.
(L'elefant desapareix darrere els flamencs fantasmagòrics. La música de Robertson i la seva harmònica de vidre acompanyen d'una manera tan insatisfactòria! És com si a temps real estigués davant una gran pantalla i jo ho veigués a temps real i els fets passessin a temps real , el parlador parlés a temps real, l'elefant desaparagués a temps real i els flamencs flotessin a temps real. I entre tanta realitat, pels costats d'aquesta gran pantalla en sortiria una música estranya que ho seria tot, menys real. Però Etienne Gaspar Robertson existia i feia fantasmagories acompanyades de la música estranya que feia la seva harmònica de vidre.)
Punt i final.
Diagetic space: the idea of real time or what you might call the picture in the expanded field.
divendres, 1 de gener del 2010
Subscriure's a:
Missatges (Atom)